Halaman

17 November 2013

Ikrar Pemuda UMNO Setiu.

IKRAR..Selepas sebulan pemilihan pemuda UMNO Bahagian Setiu, barisan Jawatankuasa Pemuda UMNO Bahagian Setiu yang baru dilantik melafazkan ikrar taat setia kepada parti dan pemimpin mereka pada mesyuarat pertama jawatankuasa sayap UMNO itu, di Bandar Permaisuri, Setiu, baru-baru ini.

Dengan lafaz ikrar itu, bermulalah tugas AJK UMNO bersama Ketua dan Naib Ketua mereka dalam memperjuangkan UMNO di daerah Setiu terutamanya dalam melaksankan tugas kepartian serta membantu membangunkan daerah Setiu dan kesejahteraan penduduknya.

Jawatankuasa Pemuda UMNO Setiu.
Sebelum itu, ketika berucap selepas disahkan sebagai Ketua Pemuda UMNO bahagian pada Mesyuarat Pemilihan Pemuda UMNO Bahagian Setiu, di Putera Jaya, tidak lama dulu, Ketuanya, Mohd Iskandar Jaafar dengan penuh semangat dan iltizam berjanji akan menjalankan tugas dengan amanah, jujur dan ikhlas.

“Saya mengucapkan setinggi penghargaan amat berterima kasih kepada semua perwakilan pemuda UMNO hari ini kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk memimpin pergerakan ini. 

“Memikul amanah ini adalah satu perkara yang berat tapi saya akan memikulnya dengan penuh tanggungjawab.

“Saya mahu kesemua yang menjadi calon Naib Ketua Pemuda dan AJK pemuda, samada yang kalah atau menang, bersama-sama saya kita terus bangunkan UMNO di Setiu ini.” katanya-oleh: Aminudin Ismail.