Halaman

12 October 2013

Bekerjalah bersama saya- Iskandar...Cikgu Madi Menang Naib Ketua Pemuda.

Teks dan gambar Aminudin Ismail.

Iskandar berucap..Rosmadi (dua dari kiri)
SETIU: Ketua Pemuda UMNO Bahagian Setiu, Mohd Iskandar Jaafar mahu Naib Ketua Pemuda, Ahli Jawatankuasa (AJK) pemuda yang baru dipilih dan semua ahli pemuda bersama-samanya berusaha dan berganding bahu membawa UMNO terus maju untuk mempastikan Barisan Nasional terus mentadbir dan memajukan daerah Setiu.

Berucap selepas disahkan sebagai Ketua Pemuda UMNO bahagian yang baru pada Mesyuarat Pemilihan Pemuda UMNO Bahagian Setiu, di Putera Jaya, hari ini, pemuda berusia 37 tahun itu dengan penuh semangat dan iltizam berjanji akan menjalankan tugas dengan amanah, jujur dan ikhlas.

“Saya mengucapkan setinggi penghargaan amat berterima kasih kepada semua perwakilan pemuda UMNO hari ini kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk memimpin pergerakan ini. Memikul amanah ini adalah satu perkara yang berat tapi saya akan memikulnya dengan penuh tanggungjawab.

“Saya memegang jawatan ini bukan kerana kemulian atau mahu menunjuk-nunjuk kerana saya bukanlah seorang yang sayangkan jawatan, jika saya sayangkan jawatan tentunya saya tidak akan tinggalkan pekerjaan saya, kerana saya akan dinaikan pangkat kepada jawatan Pengarah.

“Saya mahu kesemua yang menjadi calon Naib Ketua Pemuda dan AJK pemuda, samada yang kalah atau menang, pada hari ini bersama-sama saya kita bangunkan UMNO.” katanya.

Dalam ucapanya juga, Iskandar mengumunkan pejabat baru Pemuda UMNO akan beroperasi di Bangunan UMNO Bahagian Setiu, Bandar Permaisuri.

Sementara itu penyandang Jawatan Naib Ketua Pemuda, Rosmadi Nasir berjaya mengekalkan jawatannya menewaskan Zokri Osman.